Ne iş yapıyorsunuz?
Adım Ömer Çamkıran. Müşteri Hizmetleri Süpervizörüyüm. İşimin temel amacı, müşterilerimizin tüm taleplerine hızlı, doğru ve çözüm odaklı yaklaşarak en iyi şekilde hizmet almalarını sağlamak.
Sanatseverlerle nasıl ilgileniyorsunuz?
Önceliğimiz her zaman olduğu gibi hizmet kalitesini arttırarak devamlılığı sağlamanın yanı sıra müşterilerimizin hizmetten eşit ve adil bir şekilde yararlandığından emin olmak. Bu sebeple sık sık toplantı ve durum değerlendirmesi yaparak işin devamlılığı noktasında geliştirmeler yapıyoruz.
Öte yandan müşterilerden aldığınız geri bildirimler çok önemli. Bu anlamda hepsini tek tek inceleyerek çözüm ve neler yapabileceğimiz noktasında yeni projeler üretiyoruz.
İşinizin en iyi yanı nedir?
Yaptığım işin en keyifli yanı çok değişken ve koordinasyon gerektiriyor olması. Bu nedenle bir çok departman ve kişi ile iletişim içinde olmak gerekiyor. Bu iletişim, alanımız dışında farklı bilgiler öğrenmemize ve kendimizi geliştirmemize yardımcı oluyor. Bu anlamda rutin bir iş olmaktan çıkıp, günümün daha eğlenceli ve hareketli geçmesine sebep oluyor.
Ayrıca işimin gereği olarak hatasız çalışmak durumundayım. Bu da hayatımın her alanında beni daha düzenli ve dikkatli olmaya sevk eden bir durum.
Tüm bunların yanında günün sonunda müşterilerinizden alacağımız bir “Teşekkür” mesajı bile size pozitif etki yaparak o günü mutlu geçirmenize yetebiliyor.
İşin en sinir bozucu kısmı nedir?
Yaptığımız iş koordinasyon ve dikkat gerektirdiğinden zaman zaman ekip arkadaşlarımı uyarmak ve sürekliliği sağlamak da görevimin bir parçası. Bu her ne kadar sinir bozucu olsa da ortak bir amaç için bunu yapmak zorundayım.
Ne zamandır Ticketmaster’da çalışıyorsunuz?
2002 yılında Perakende Satış Temsilcisi olarak işe başladım. Yaklaşık 4-5 yıl sonra Çağrı Merkezi Müşteri Temsilci olarak devam edip oradaki görevlerimi başarı ile tamamlamamın ardından da 2008 Mart ayında Müşteri Hizmetleri Süpervizörü olarak mevcut pozisyonuma yükseldim.
Gününüz nasıl geçiyor?
Günümün çoğu mevcut işlerimin takibi ve aynı zamanda ekip arkadaşlarımın yaptığı işleri kontrol ederek geçiyor.
Türkiye çapında çok fazla etkinlik olduğundan gün içinde etkinlikler ile ilgili oluşan değişikliklerin müşterilere sms ve mail yoluyla iletildiğinden ve aksama yaşanmadığından emin olmak zorundayım.Zaman zaman da diğer ekip arkadaşlarımın müşteri deneyimlerini inceleyerek verdiğimiz hizmetin kontrolünü sağlıyorum.
Mesai saati sonuna yaklaşırken tüm kontrolleri bitirdiğimden emin olduktan sonra dinlenmeye çekiliyorum. Geri kalan zamanımı her zamanki gibi eşim ve kendime ayırarak günü çay-kahve ve güzel bir film ile noktalıyorum.